باز هم رکورد گرم‌ترین روز ثبت‌شده در تاریخ شکسته شد افزایش ۲۳ درصدی مصرف آب در پی گرمای کم‌سابقه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) غلظت خون را جدی بگیرید پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳۳ کیلوگرم موادمخدر و روانگردان را در پایتخت کشف کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد با روش‌های مختلف فریز کردن رب گوجه‌فرنگی خانگی آشنا شوید جزایر گرمایی چیست؟ سه‌گانه خون بار سلطان صاحب‌قران | مروری بر حادثه ترور ناصرالدین‌شاه اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد باشگاه پشت میزنشین‌ها | چند حرکت ورزشی مخصوص کارمندان دانش‌آموزان و دانشجویان برای اعزام به سفر‌های زیارتی مانعی ندارند انفعال نهاد‌های بین المللی در زمینه ساخت مدرسه برای دانش آموزان اتباع در  مشهد سامان‌دهی بیش‌از ۵ هزار و ۶۰۰ شیء فرهنگی در خراسان‌رضوی نمرات فاجعه‌بار آزمون‌های نهایی کشور | تداوم افت نمرات در خراسان‌رضوی اجرای حکم قصاص مردی که مهمان برادرش را به قتل رسانده بود + عکس طلاق به خاطر چالش‌های عجیب اینستاگرامی | همسرم به ناخن‌هایم لاک قرمز زده بود! ۲۵ درصد مردم کشور دچار چاقی و اضافه وزن هستند ۱۶ مورد ابتلای به هاری در خراسان‌رضوی شناسایی شد نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد چه زمانی اعلام می‌شود؟ صرفه‌جویی هتل‌های مشهد در مصرف برق تصمیم‌گیری برای تعطیلی ادارات به استانداران واگذار شد فیلمی از لحظه سقوط بالگرد در مکزیک
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد

  • کد خبر: ۲۴۱۰۹۵
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد
کارشناس هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: در روز‌های شنبه و یکشنبه دمای مناطق گرمسیری استان از جمله سبزوار، مه‌ولات و سرخس به حدود ۴۵ درجه خواهد رسید.

سارا حکمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درخصوص آخرین وضعیت جوی مشهد و خراسان‌رضوی اظهار کرد: افزایش سرعت وزش باد تا یکشنبه (۷ مرداد ۱۴۰۳)، پدیده غالب جوی در استان خواهد بود که در برخی نقاط بادخیز، وزش باد گاهی شدید همراه با گردوخاک، کاهش کیفیت هوا، کاهش میدان دید و با احتمال بروز خسارت خواهد بود. همچنین انتقال ذرات گردوخاک به مناطق مرکزی دور از انتظار نیست.

وی افزود: با استقرار جریانات هوای گرم و افزایش دما، ماندگاری هوای گرم تا یکشنبه هفته آینده پیش‌بینی می‌شود؛ به طوری که در روز‌های شنبه و یکشنبه (۶ و ۷ مرداد)، دما در مناطق گرمسیری استان ازجمله سبزوار، مه‌ولات و سرخس به حدود ۴۵ درجه خواهد رسید که در این خصوص روز گذشته، هشدار سطح زرد صادر شده است.

کارشناس هواشناسی خراسان‌رضوی در ادامه، گفت: طی ٢۴ ساعت گذشته، نوسانات دمایی مشهد بین ۲۵ و ۳۷ درجه بوده است و امروز، دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ۳۸ درجه و در سردترین ساعات به ۲۴ درجه خواهد رسید. همچنین طی شبانه‌روز گذشته، قوچان با دمای ۱۷ درجه و سرخس با دمای ۴۲ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->